رواق

دارالولایه

دارالولایه

حواست هست؟

از این نفس های بدون عشق ، بی حاصل

از این هوس هایی که کرده عقل را باطل

از حس عاشق بودن  و  فردای آن غافل

از زندگی غرق  در  دریای  بی ساحل

 

من خسته ام این را خودت هم خوب می دانی

این خانه را کردی تو  ویران  و  نمی مانی

 

وقتی تو را در قاب یا در خواب میبینم

در صفحه ی فکر خودم مهتاب میبینم                  
                                                     
من تشنه ات هستم تورا چون آب میبینم

در  چشم   تو دیوان شعر ناب میبینم        

 

یعنی هنوزم عاشقت هستم حواست هست؟

یا مثل سابق مشکلت جنس لباست هست؟

 

لب باز کن تو شاعری شاعر نمی خواهی

از  حال  این مضمون  تکراری  تو  آگاهی

وقتی که می افتی خودت در راه گمراهی

آنوقت دنیا می شود یک گربه من ماهی

 

یعنی که هم تقصیرهایت گردنم باشد

هم جای چاقوی خیانت  بر تنم  باشد

 

من تحت تأثیر توأم این حس تکراری

حسی ازاین زندگی از عشق بیزاری

وقتی که میبینم نداری با دلم کاری

یااینکه تنها میشوم در بند بیماری

 

جای تعجب نیست تو اعدام من باشی

در فکر تیغ و خودکشی اقدام من باشی............

 

سید علی رضا طباطبایی اصیل

  • دارالولایه

نظرات  (۵)

  • سیدعلیرضاطباطبایی اصیل
  • لطفازیاد نسوزوزینش حیف این مضمون که بسوزه ممنون

  • محمدصادق کبیری
  • درود

    زیباست

    چون نمیخوام بسوزونم

    مصرع آخر تو ذوق میزنه

    اقدام من؟؟؟؟؟

     

  • سیدعلیرضاطباطبایی اصیل
  • ممنون اما اینکه نکته فک کنم برگرده به ذوق افراد.اما بازهم ممنون بابت نظرتون

  • سیدعلیرضاطباطبایی اصیل
  • ماشالا چقدنظردادین من نبودم

    slm v dorod khedmate Shaere aziz

    aghaie asil mn ba in harfeton k sheero nasozonid mokhalefam

    avaln ishallah k kasi ba shoma doshmani nadaare

    sanian age khanandeie sheeret digaranan baiad b sorate manteghi ba harkodon bar khord koni na in ke farar koni

    ziad bodane enteghada dalil bar in nis k sheer bade balke neshon dahandeie lotf bachehaSt chon dost jeloie adam mige doshman posht

    rajee b in sheer vaznesh kheili b del mishine on beit k gfti b fekre jens lebas kheili khob bod

    ba tashakor

    khedmat gozaret soroosh

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی