رواق

دارالولایه

دارالولایه

کار مرتب من

افتاده درفال قهوه ی امشب من

 

سیمای تو،ای،هستی وتاب وتب من

 

درپیش آبم شرابم گلابم من افسوس

 

خشک و خرابست،خرابست،خرابست لب من

 

ساقی هوای تودارم،چون ابرباران ببارم

 

طاقت ندارد خدایا این قلب لامذهب من

 

بایادگیسوی بازت آشفته شدشعروحالم

 

حس خوش ازتوگفتن شد کارمرتب من

 

سید علی رضا طباطبایی اصیل

  • دارالولایه

نظرات  (۵)

  • محمد‌علی‌عابدی
  • خیانت٬خیانت٬باشعرهم‌خیانت.
    مصراع‌اول‌که‌خرابه٬مصراع‌سوم‌که‌حشوداره‌٬مصراع‌چهارم‌که‌خرابست‌عروض‌شعرراخراب‌کرده٬یکی‌از‌خرابست‌ها‌هم‌اضافیه٬مصراع‌آخرهم‌که‌داغونه‌.
    ولی‌بیت‌سومت‌خیلی‌خوبه‌.
    درضمن:‌تومصراع‌چهارمت‌امیدوارم‌که‌‌آب‌بهت‌برسه‌‌تاازتشنگی‌تلف‌نشی.
    وهمچنین‌امیدوارم‌که‌خرابی‌لبت‌به‌دلت‌سرایت‌نکنه‌که‌بچه‌ها‌ازخیانت‌هات‌در‌امان‌نیستند.

    نوکرتم‌داداش‌انشاءله‌‌موفق‌باشی.
    عزیزم بایدباآهنگ بخونیا
  • م.ح.ک ( پرت گاه )
  • محمد علی عزیز با نظرتان مخالفم !!!
    سلام جناب

    زیباست...

    همین....
    امشب طلب عشق زِدلدار کنیم
    شیطان رجیم را سر دار کنیم
    امر فرجش اگر مهیا باشد
    این ماه کنار یار افطار کنیم
    در این لحظات ناب التماس دعا
    http://www.jonbeshnet.ir/news/32227

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی