رواق

دارالولایه

دارالولایه

جبران می کنم

گرروم مجلس هر آن خوب است من آن میکنم               سفره ی کم نان مردم راپراز نان میکنم
می کشم  پایین  شلوار  تمام  ابر ها                         شهر خشک اصفهان را غرق باران میکنم
یک اتو بان می کشم ازاصفهان تا انزلی                       راه های سخت را هموار وآسان میکنم
برج ایفل را سه سوته آورم در اصفهان                         هرچه توریست است دراین شهرمهمان میکنم
خط حمله تیم آرژانتین را یکپارچه                                با قراردادی خفن جذب سپاهان میکنم
قیمت ارزاق را در شهر زیبای خدا                               مفت ومجانی یا ارزانِ ارزان میکنم
خانه هارا ضدلرزش با نماهایی قشنگ                        داخلش را شیک تر با مبل رهنان میکنم
رأی اگردادید بر فرمایشات عالیَم                               مطمئن باشید این را بنده جبران میکنم

 

محمد علی عابدی

  • دارالولایه

نظرات  (۱)

  • محمدصادق کبیری
  • درود

    عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی