رواق

دارالولایه

دارالولایه

خودم

خودم همـیشه نبودم  در اخـتیار  خودم

چه بد که عشق نبود و فقط دچار"خود"م

تمام  کار من این با قـلم نوشـتن هاسـت

نشـسته ام در اتاقم سـرم به کار  خودم

اگر قناری خوشخوان وخوشصدا نشدم

دلم خوش است به گه گاه قارقار خودم

چرا بـترسـم از اینـکه  تـلاش ها بدهد

نتیجه  کمـتر از آن  حدّ انتـظار خودم

کلــید حلّ تمـام  مـسائلم  این  است

که میتوانم اگر خواستم دوباره خودم

در انتـظار هـمان تکسوار خوشبختی

نشسته ام که بیایم  خودم سوار خودم

 

علیرضا محمدصالحی

  • دارالولایه

نظرات  (۳)

سلام بزرگوار

طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق باشد انشالله

عید سعید فطر را به شما و خانواده عزیز و محترمتان تبریک و تهنیت عرض می کنم

انشالله همیشه مهمان شادی ها باشید [لبخند] [لبخند] [لبخند]

واست دنیایی پر از خوشبختی و سعادت آرزومندم [بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

در پناه الله باری تعالی [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

  • محمدصادق کبیری
  • درود

    زیباست

    اما فرصت تعمق رو به کسی نمیده

    همه اش واضحه و از آرایه ای هم استفاده نشده

    ولی مضمونش پرباره

    پیروز باشی

     

    قشنگ بود :)
    دوستش داشتم:)
    با آرزوی بهترینها برای شما:)
    امیدوارم خوشحال باشید:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی