رواق

دارالولایه

دارالولایه

حرف دل

سیم دل من طاقت این بار ندارد

 

هی چسب نزن روی دلم فایده اش چیست؟

 

این سیم پر از زخم خریدار ندارد

    

یک چیز درون دل من کم شده حتما                                   

             

  این شعر شده باعث اقرار ندارد                                   

 

 گزار که رک حرف دلم رابزنم پس

 

رفتی ودلم مونس وغم خوار ندارد 

 

در فاز تو افتادمو لرزید وجودم

 

ترسی ز دوا آدم بیمار ندارد

 

آنقدر درون دل من حرف زیادست

 

هرقدر که دل آمده تکرار ندارد

سید علی رضا طباطبایی اصیل

  • دارالولایه

نظرات  (۱)

  • علیرضا ستوده
  • ماشاالله وبلاگ شده وبلاگ تخصصی سید! :-))))
    موفق باشی.. فک کنم شعر کامل نیس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی